Astroneer Wiki
Advertisement
Glacio
Glacio.png
Detaylar
Tür Icon Glacio.png Tundra Gezegen
Boyut Orta
Zorluk Zor
Gece/gündüz döngüsü ~20 Dakika
Belirgin Kaynaklar
Mağaralar Titanit
Kabuk/Dağlar Hematit
Güç
Güneş enerjisi Çok Düşük
Rüzgar enerjisi Çok Yüksek

Glacio, Astroneer oyununda bir Tundra Gezegen'dir.

Glacio, rüzgarlı bir atmosfere ve buzlu dağlara sahiptir. Gezegenin yüzeyi, her birinin değeri 100 ila 500 bayt arasında olan Araştırma Eşyaları ve Araştırma Örnekleriyle doludur. Bu durum Glacio'yu bayt kazanmak için en iyi gezegenlerden biri yapmaktadır. Hematit, gezegenin her yerinde bulunabilir. Hematitin özellikle uzay mekiklerinin yakınlarında bulunuyor olması Oksijen Verici olmadan bu kaynağı toplayabilmenizi sağlar ve işinizi kolaylaştırır. Yüzeye doğal olarak saçılmış Amonyum ve Grafit kaynakları da bulmak mümkündür ama Hematit kadar yaygın değildir. Gezegenin yüzeyinde bulunan yıkıntı parçaları, yanınızda jeneratör getirme ihtiyacınızı ortadan kaldıran çalışan veya kırılmış |rüzgar türbinleridir. Titanit yer altında yığınlar halinde yıkarken yakınında bulunan oyuncuyu tek patlamada öldürebilen Patlayan Mercan ile bulunabilir. Glacio diğer birçok Tehlikeye sahiptir.

  • Glacio yüzeyinde Rover sürmek, gezegenin yüzeyinin düz olması sebebiyle yeterince kolaydır. Farklı 'basamaklar' arasını katetmek için b ir Matkap ve bir Finişer gerekebilir.

Belirgin Kaynaklar[]

Belirgin Kaynaklar Konum
Titanit Mağara Katmanı
Hematit Buzul Düzlükler ve Kabuk Katman
Gazlar Ünite başına Parça(ÜBP)
Argon 100 ÜBP

Geçit Ağı[]

AstroWiki Warning.svg Sürprizbozan Uyarısı: Aşağıdaki bilgiler oyunun gizemlerini kendi başınıza keşfetme zevkinizi mahvedebilir. Lütfen bu riski alarak okumaya devam edin.
  • Glacio'un 6 Geçit Odası bulunmaktadır. Her biri aktif hale gelmek için 30 saniye boyunca 26U/s enerji istemektedir. Oyuncunun gezegenin çekirdeğindeki Geçit Motoru'na erişebilmesi için en az bir geçit odasının aktif hale getirilmiş olması gerekmektedir.

    Bir Geçit Odası aktif hale getirildiğinde, çekirdekteki Geçit Motoru açılır. Boşluklardan birine bir tane Elmas yerleştirilmesi durumunda Geometrik Triptik ortaya çıkar. Geometrik Triptik'in karşı taraftaki (yukarınızdaki) boşluğa yerleştirilmesi motoru aktif hale getirir ve Tuhaf Taş'ı ortaya çıkarır. Bu durum çekirdeğe ışınlanmayı mümkün hale getirir ve eğer halen keşfedilmediyse Geçit Portalı için inaktif düğümü ortaya çıkarır.

  • Medya[]

    Advertisement