Astroneer Wiki
Advertisement
Sylva
Sylva.png
Detaylar
Tür Icon Sylva.png Dünyamsı Gezegen
Boyut Orta
Zorluk Kolay
Gece/gündüz döngüsü ~12 Dakika
Belirgin Kaynaklar
Mağaralar Sfalerit
Kabuk/Dağlar Malahit
Güç
Güneş enerjisi Orta
Rüzgar enerjisi Orta

Sylva, Astroneer oyununda, etrafında uydusu Icon Desolo.png Desolo'nun döndüğü Dünyamsı bir Gezegendir. Güneşten uzaklığına göre üçüncü gezegendir. Aynı zamanda oyuncunun macerasına başlaması için gerekli her şeyi içeren başlangıç gezegenidir. Ortalama bir atmosferi bulunur ve genel itibariyle ılıman ve tatmin edicidir. Sylva'da enerji üretimi oyuncuların güneş panellerini, rüzgar güllerini ve jeneratörleri kullanabilmeleri için yeterince dengelidir.

Fiziksel Özellikler[]

Sylva, Dünya'nın Astroneer'da birçok farklı biyom barındıran benzeridir. Gezegenin yüzeyinin büyük bir kısmını gezegene yeşil rengini veren bol bitki örtüsüne doğal bir habitat sağlayan düzlükler ve ormanlar oluşturmaktadır. Aynı zamanda az bitkinin bulunduğu kayalıklı dağlar da bulunmaktadır. Gezinmeyi zorlaştıran uzun, derin hendekler de gezegenin yüzeyinde bulunabilir.

  • Yüzeyin altından dış çekirdeğe kadar dev mantarla dolu bir kabuk katman oyuğundan oluşan büyük bir mağara sistemi uzanır.
  • Sylva, hafif mavimsi bir tonda şeffaf bir atmosfere sahiptir. Kalın beyaz bulutlar zeminin üzerinde kesik kesik bir tabaka oluşturur.

Mineraller[]

Bolca bileşik ve reçine yığını Sylva'nın yüzeyinde dağılmış haldedir. Düzlüklerde, nadiren kil yığınlarına rastlanabilirken bazı ormanlarda ise amonyum'a rastlanabilir. Grafit katmanları bazı hendekleri çevreleyebilir. Dağlarda ise malahit damarları bulunabilir.

Sylva'nın dış ve iç kabuklarının alt katmanları zengin kuvars, laterit, sfalerit, malahit ve başka maceralara atılmak için gerekli diğer kaynakları sağlayabilir.

Bitki Örtüsü[]

Sylva, gezegenin geneline yayılmış cömert miktarda bitki örtüsüne sahiptir. Düzlükler, tepelikler ve ormanlar ağaç, eğreltiotu ve çimen gibi birçok bitkiye ev sahipliği yapmaktadır. Yer altında, üst katmanlarda küçük mantarlar ve alt katmanlarda büyük mantar ağaçları vardır. Öyledir ki bu alanlardan bol miktarda organik toplanabilir.

Tehlikeli bitki örtüsü de Sylva'nın üzerinde bulunabilir. Zıplatan sarmaşık dağ bayırlarında bulunurken Patlayan Mercan, Sivri Kök ve Tıslayan Ot yer altında bulunabilir. Patlayan Mercan'a daha çok rastlanır.

Belirgin Kaynaklar[]

Belirgin Kaynaklar Konum
Sfalerit Mağara Katmanı
Malahit Gri Dağlar ve Kabuk Katman
Gazlar Ünite başına Parça (ÜBP)
Hidrojen 75 ÜBP
Nitrojen 100 ÜBP

Geçit Ağı[]

AstroWiki Warning.svg Sürprizbozan Uyarısı: Aşağıdaki bilgiler oyunun gizemlerini kendi başınıza keşfetme zevkinizi mahvedebilir. Lütfen bu riski alarak okumaya devam edin.
  • Sylva'nın 6 Geçit Odası bulunmaktadır. Her biri aktif hale gelmek için 30 saniye boyunca 5U/s enerji istemektedir. Oyuncunun gezegenin çekirdeğindeki Geçit Motoru'na erişebilmesi için en az bir geçit odasının aktif hale getirilmiş olması gerekmektedir.

    Bir Geçit Odası aktif hale getirildiğinde, çekirdekteki Geçit Motoru açılır. Boşluklardan birine bir tane Kuvars yerleştirilmesi durumunda Geometrik Triptik ortaya çıkar. Geometrik Triptik'in karşı taraftaki (yukarınızdaki) boşluğa yerleştirilmesi motoru aktif hale getirir ve Tuhaf Taş'ı ortaya çıkarır. Bu durum çekirdeğe ışınlanmayı mümkün hale getirir ve eğer halen keşfedilmediyse Geçit Portalı için inaktif düğümü ortaya çıkarır.

  • Medya[]

    Advertisement